اخبار/ گزارش و تحلیل بازار سهام (بورس) درسود نیوز

وبلاگ دوم سود نیوز : www.epsnews.blogsky.com

اخبار/ گزارش و تحلیل بازار سهام (بورس) درسود نیوز

وبلاگ دوم سود نیوز : www.epsnews.blogsky.com

منشور معامله گری سود نیوز

منشور معامله گری سود نیوز مجموعه ای از اصول و قواعد معامله گری است که می تواند باعث بهبود معامله گری برای علاقه مندان بازار سهام باشد. این منشور هر روز بروز می شود و یک بند به آن اضافه خواهد شد.


25 خرداد 94 :( روز شروع)


1- فقط به اندازه ای معامله کنید که توان باخت آن را دارید: اگر شما سرمایه ای را وارد معامله می کنید که برای هزینه های خانواده و زندگی تان به آن احتیاج دارید محکوم به شکست خواهید بود.



26 خرداد 


2- اظهار نظرهای دیگران را به عنوان معیار تصمیم برای خرید یا فروش سهام لحاظ نکنید بلکه به عنوان یک ورودی در بررسی و تحلیل  به ان بنگرید. به اطلاعات غیر موثق تکیه نکنید.


27 خرداد


3 - در بازار سهام شما  به عنوان معامله گر یک دونده ماراتن هستید نه یک دونده ی سرعت . باید چند سال بدوید پس عجله نکنید. استقامتی بدوید. سرعتی ندوید. اگر رانت به معنای واقعی دارید سرعتی بدوید.



30خرداد


4 - شکست در معامله گری نتیجه مستقیم شکست معامله گر در یاد گیری این اصل است که باید احساسات فردی را از معاملات به عنوان یک کسب و کار دور نگه داشت.


31خرداد


5 - طمع، آرزوهای دور و دراز، زود ثروتمند شدن، تکبر، اعتماد به نفس کاذب، عدم مدیریت سرمایه، نبود سیستم معاملاتی درست از عارضه های معامله گری است. مراقب آنها باشید.


1تیر


6- وقتی ضرر می کنید مایوس نشوید و وقتی هم سود می کنید به خود غره نشوید. سود و زیان ذهنی را از خود دور کنید.