اخبار/ گزارش و تحلیل بازار سهام (بورس) درسود نیوز

وبلاگ دوم سود نیوز : www.epsnews.blogsky.com

اخبار/ گزارش و تحلیل بازار سهام (بورس) درسود نیوز

وبلاگ دوم سود نیوز : www.epsnews.blogsky.com

اولین گروه از 31 هزار سهامدار "ثپردیس" خارج شدند/ سود ناخالص ۱۰ درصدی


  

اولین گروه از31 هزار و 463 سهامدار سرمایه گذاری مسکن پردیس بعد از کسب ۱۰ سود ناخالص خارج شدند و در ۵ دقیقه نخست معاملات امروز اقدام به فروش بیش از ۶ میلیون سهم کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان عرضه اولیه چهارشنبه گذشته 10 درصد سهام سرمایه گذاری مسکن پردیس، 31 هزار و 463 سهامدار حقیقی و 285 سهامدار حقوقی اقدام به خرید 30 میلیون سهم این شرکت فرابورسی کردند تا شاید از این طریق بتوانند مقداری از زیان های وارده را کم کنند.

براساس این گزارش، این درحالی بود که برخی از فعالان با اشاره به ضعف اطلاع رسانی و سابقه نه چندان مثبت سهامدار عمده، کشف قیمت 540 تومانی هر سهم " ثپردیس" را کمی گران ارزیابی کرده بودند به همین دلیل دیروز صف خرید این شرکت چندان محکم و امیدوار کننده نبود.

این وضعیت در کنار تداوم جو روانی منفی بازار و نگرانی از تشدید کاهش قیمت ها موجب شد تا با آغاز معاملات صف خرید بیش از 16 میلیون سهمی قبل از شروع معاملات، کم و سپس با فشار فروش تعدادی از سهامداران حذف شود.

به این ترتیب در همان 5 دقیقه نخست امروز، جهت این سهم بعد از دو روز و با 10 درصد سود ناخالص (و 8.5 درصدسود خالص با توجه به کارمزد 1.5 درصد معاملات ) برگشت خورد و اولین گروه سهامداران از این شرکت خارج شوند. به طوریکه در 22 دقیقه اول معاملات بیش از 10 میلیون سهم این شرکت تازه وارد به قیمت 595 تومانی هرسهم داد و ستد شد و طی آن بیش از 8 هزار اقدام به فروش این سهم کردند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد